nedelja, 11. januar 2015

Hospital Clínic i Provincial de Barcelona

Brez obiska zdravnika oziroma kar bolnišnice seveda ne gre. :( Sicer še sedaj ne vem zakaj so me poslali v bolnišnico, ampak ja, tudi to sem imela priložnost pobližje spoznati. :)

Moram reči, da je v približno takem stanju kot naš UKC, to pomeni, ne dotikaj se ničesar, ker kar margoli bakterij. :D Prvi šok, ob prihodu ti na roko nalepijo zapestnico s tvojim imenom in priimkom...moja prva misel: "jst nam tle ostala"! :D


Po kratkih štirih urah čakanja, sem končno zaslišala svoje ime. Ko sem vstopila je izgledalo kot, da bi prišla v vojaško bolniško sobo...milijon postelj nametanih po prostoru, vmes pa te zelo nevidne zavese. Groza. Po pregledu medicinskega tehnika, ki mi je nameril 34,6 temperature, sem ostala brez besed. Ne vem, ali imajo v Barceloni kakšen drugi merski sistem, ampak jaz mislim, da za bolanega človeka to ni mogoče. Sledil je pregled zdravnice, ki je dosegel vrhunec, saj mi je zdravnica, v univerzitetni bolnišnici sredi Barcelone, posvetila v grlo, z lučko svojega iphona?!? 

Vse kar lahko rečem je, da včasih stvari v Sloveniji niso tako slabe, kot izgledajo. :D


vaša španka
besos

Ni komentarjev :

Objavite komentar